Loading...
Xurés 2024. III Convivencia Profesional e Interuniversitaria da Educación Social

Dúbidas frecuentes

As actividades serán adxudicadas por orde de inscrición, tendo en conta o aforo de cada sala e o equilibrio entre o número de participantes en cada actividade.
Procurarase informar das actividades adxudicadas a cada persoa tanto uns días antes da celebración do evento como o mesmo día, no momento da recepción.

Mira o apartado web ‘ubicación e traslados’, onde temos enlaces a cada lugar.

Pronto compartiremos un listado que poderás consultar aquí mesmo

Estamos en contacto coas Facultades para coordinarnos. Informaremos disto chegado o momento, uns días antes do evento.

Si. A actividade é unha celebración da Educación Social e está principalmente dirixida a profesionais e estudantes desta disciplina, pero toda persoa que queira acompañarnos será benvida.

A inscrición é única, independentemente das actividades nas que vaias participar, polo que tes que facer a inscrición polo mesmo importe.

Se non queres participar das comidas incluídas, agradecemos que o indiques no formulario de inscrición, para contar cunha previsión de asistencia real que nos permita facer un uso responsable dos recursos (se despois cambias de opinión, podes facer modificacións ao respecto mentres estea aberto o prazo de inscrición)

Se non queres participar das actividades de convivencia (sábado á tarde-noite), reservaraseche un espazo para cear en algún local de hostalaría en Lobios.

En calquera caso, recomendamos a participación en todas as actividades propostas, pois un espazo de convivencia cobra significado coa participación e implicación nos diferentes espazos de relación.

Para as persoas inscritas poranse a disposición autobuses de regreso ás 11:00, 00:00, 2:00 e 2:30 h. No formulario de inscrición debes indicar a túa hora de regreso. A organización resérvase o dereito de cancelar algún dos horarios previstos se non hai persoas interesadas suficientes (nese caso, avisarase con antelación e reorganizaranse as horas de regreso)

Pode participar quen o desexe, sempre que formalice a inscrición.
Se a(s) persoa(s) que te acompaña(n) non vai asistir ao Seminario ou ao roteiro, debe indicalo no formulario de inscrición, no apartado correspondente. Tamén agradecemos que indique no apartado comentarios que vén como acompañante e indique a persoa coa que asiste.

As actividades do sábado á tarde-noite son de entrada libre, pero non se inclúe a cea de convivencia para quen non estea inscrita/o.

Si. Durante o horario do Seminario haberá servizo de conciliación, que poderás solicitar no momento da inscrición. Este servizo está supeditado á existencia de demanda suficiente e establecerase un límite máximo de prazas que se adxudicarán por orde de inscrición. 

Contacta por teléfono co Ceesg para concretar os detalles particulares da súa inscrición.

Durmirase sobre o chan, polo que para maior comodidade recoméndase saco de durmir, esterilla e roupa de abrigo.Hai a opción de montar a túa tenda de campaña dentro do pavillón, se queres maior intimidade.

Informarase a cada persoa do establecemento que se lle asigna para as diferentes comidas. A adxudicación será aleatoria, o que favorecerá a interacción con profesionais e estudantes de diferentes procedencias.
O menú será moi similar en todos os establecementos, con opción vexetariana para quen o solicite na inscrición.

Devolverase o importe da inscrición ás persoas que notifiquen a imposibilidade de asistencia antes do 19 de setembro.

A devolución farase unha vez celebrado o evento.

Haberá un punto e un horario para a recollida, do que informaremos previamente.

Se por calquera motivo non podes achegarte nese horario, fala con calquera persoa da organización na mesma convivencia, para darche o teu pedido.

O Ceesg ten á venda camisetas, o libro de Bolechas ‘A Educación Social’ e o libro ‘Son de Fiar. Incorporando a perspectiva feminista na Educación Social’

Enlace á web dos materiais.

Se queres recibir certificado, tes que solicitalo a formacion@ceesg.gal

Realizarase control de asistencia.

Escríbenos a formacion@ceesg.gal e axudarémoste no que precises.